אטסי

המדריך להצלחה באטסי - כל הטיפים להצליח באטסי!


דבר ראשון והכי חשוב
, את צריכה להבין שאין כאן קסם אמיתי. את תצטרכי לעבוד קשה בשביל לראות תוצאות. לא תמצאי כאן במדריך את טיפ הקסמים שפשוט יזרים אליך טונות של מכירות. הצלחה של החנות שלך באטסי ובכלל של העסק שלך, תהיה מלווה בעבודה קשה ומחשבה עסקית עמוקה. אנחנו חולמות הרבה על לקום בוקר אחד, לפתוח את המחשב, ולגלות שבלילה היו המון מכירות, וכל זה בזכות כוח עליון.

חזרה למציאות, את צריכה תכנית עסקית לעסק שלך ובכלל תוכנית לחנות שלך. זה לא יהיה פשוט פרויקט צדדי כדי לצפות להרוויח ממנו הרבה כסף ללא השקעה. אין דבר כזה כסף קל. את צריכה להשקיע זמן, מחשבה, וממש להבין את העסק שלך כדי להצליח למכור באינטרנט, ובכלל לכל עסק שרוצה להצליח כדאי לבנות תכנית עסקית. אבל אין מה להרים מיד ידים, לא חייבים להסתכל על זה כ"הכל או כלום", אפשר להתחיל גם בכמה שינויים קטנים שיעשו את ההבדל, ועם הזמן להמשיך בדברים נוספים. המדריך הבא שכתבנו הוא התחלה מעולה לעזור לך בצעדיך הראשונים בעולם הזה. בהצלחה!

אני פתחת את החנות של באטסי בשנת 2010, ותוך שנה עזבתי את עבודתי ופתחתי מפעל קטן לייצור המוצרים שלי. אני שמחה ואסירת תודה להיות מסוגלת לחלוק את כל מה שלמדתי איתך. אני מקווה שתוכלי למצוא כמה שיותר עזרה במדריך זה ומאחלת לך לפחות הצלחה כמו שיש לי. אשמח לענות על שאלות, השאירו תגובה בסוף הפוסט.

אז איך מתחילים? חילקתי את המדריך לפי תחומים ונושאים:

החנות שלך
מבט כללי על החנות שלך:
המראה של החנות אטסי שלך מאוד חשוב. אם יש לך תמונות באיכות ירודה לא יהיה לך מכירות (אל תחשבי שזה סתם משהו שולי!). הרי מי רוצה לקנות מוצר שנראה לא משהו. חשוב לזכור כי באינטרנט אנחנו מוכרים "תמונה". הרי אי אפשר לגעת במוצרים שלנו, ורק התמונה יכולה להעביר לקונה את החוויה של המוצר עצמו. לכן, מאוד חשוב להשתמש בתמונות מאוד איכותיות, שוות, שמעבירות את המסר שלך המוצר בצורה כייפית (בהתאם כמובן למותג עצמו). לפעמים סתם תמונה איכותית על רקע לבן זה לא מספיק טוב. צריך שזה יהיה למשל מצולם על דוגמנית יפה, בפרדס, ולהוסיף פילטרים של אינסטגרם.
הבאנר העליון של החנות חייב להיות מאוד איכותי, ומאוד מזמין. אם את לא יודעת לייצר באנר טוב (התמונה למעלה בחנות), תוכלי להשתמש בשירות של גרפיקאי שיבנה לך באנר ב5$ בפייבר (fiverr.com)


תמונת היוזר שלך (התמונת משתמש שלך):
העלי תמונה שלך – כבעלת החנות. כתבי על עצמך מידע כדי להכניס את הקונה לחווית הקניה שהוא מגיע אליך לחנות. למשל ספרי כמה זמן את בתחום, מה ההשראה שלך למוצרים, מאיפה את אוספת חומרי גלם (אם זה רלוונטי), כמה את משקיעה בכל דגם וכו'.

אודות (about):
צורי דף אודות העסק בתוך אטסי. הדף הזה פעם היה בעמוד נפרד, והיום הוא מופיע מתחת לכל המוצרים שלך בעמוד החנות. הוספי תמונות יפות של תהליך העבודה שלך, הכלים שלך, ואולי הסטודיו שלך. ספרי ללקוחות שלך את הסיפור שלך. כדי לערוך את הדף על, יש ללכת לחנות שלך, ולחץ על הקישור בעמוד הראשון בחנות.

פריטים מומלצים - או פריטים אהובים (מסומנים בכוכב צהוב ממשק הניהול של המוצרים):
את יכולה לבחור 4 פריטים שתמיד יהיו בחלק העליון של החנות שלך. הקפדי לבחור פריטים שהם הפריטים הכי נמכרים שלך, כדי שכל מי שמגיע לחנות שלך, יראה אותם ובסיכוי יותר גבוה ישלים רכישה. אל תבחרי סתם פריטים שאת הכי אוהבת, תבחרי מה שאת מצליחה הכי טוב למכור.

הפרופיל האישי שלך:
מומלץ להוסיף מידע על עצמך בעמוד הפרופיל שלך. מה ההשראה שלך באופן אישי? מאיפה את? איך את מגדירה את עצמך עצמך כבעל חנות אטסי?

בעמוד הפרופיל שלך, בנוסף למידע עליך ועל החנות שלך, כדאי להוסיף קישור לפריטים האהובים עליך בחנות שלך (לא של אחרים) או סאקשנים בחנות שלך, ולכתוב מה זה שגורם לך לאהוב אותו כל כך הרבה.

יש באותו עמוד את המועדפים שלך, צוותים, אוצרות, וכו'. הפכי את מיקוד בך ובחנות שלךערכי דף זה כך שרק התיאור שלך והחנות שלך מוצגים (כלומר, אין צורך לקדם כאן חנויות אחרות על פניך. מי שכבר מגיע לעמוד הזה, אז שיתרכז בך, ולא בחנויות אחרות או במוצרים אחרים). 

משוב חנות:
ודאי תמיד שיש לך 100% משוב חיובי. אם מסיבה כלשהי שיש לך משוב שלילי או ניטראלי, דברי עם לקוחותיך, ולהבין את הבעיה. ודאי שהלקוח שלך מרוצה ושיתן פידבק מחודש במידה ולא דירג 5 כוכבים. במידה וקיבלת דירוג נמוך, ניתן לפנות ללקוח דרך האופציה "kiss and makeup" ולבקש מהלקוח לשנות את הפידבק שנתן

פריטים:
פריטים הם החלק החשוב ביותר בחנות שלך. הרי זה מה שבעצם מוביל למכירה.
תמונות:
צילומי הפריטים חייבים להיות העדפות מספר אחת שלך או גבוה לפחות ברשימה שלך כאשר מדובר בניהול העסק שלך בetsy.
הפריטים הנמכרים ביותר באטסי לרוב יהיו מצולמים על רקע לבן, או רקע בהיר (למשל רצפת פרקט לבנה).
ודאו שקל להבין מהתמונה מה הוא הפריט שאתם מוכרים. כאשר לקוח פוטנציאלי מבצע חיפוש עבור פריטים דומים לכאלה שאתה מוכר, צילום הפריט שלך חייב להיות מאוד ברור, כך שהלקוח יבין מה זה במיידי, ולאחר מכן ילחץ על התמונה שלך כדי להיכנס לחנות שלך.

פריט תיאור + נושא:
הקפדי שהכותרת שלך המתארת את המוצר תהיה ברורה. מילות הכותרת של המוצר והתיאור של המוצר הן מאוד חשובות עבור מנועי החיפוש. כל מידע נוסף שאת כוללת, מגדיל יותר את הסיכויים שלך לקבל תנועה מהחיפוש בגוגל או מהחיפוש בתוך etsy.

השתמשו בתגים וחומרי פריט. חובה להשתמש בכל התגים! זה גם מאוד חשוב עבור מנוע החיפוש. כאן את יכול להשתמש במילות מפתח נפוצות. את יכולה אפילו להשתמש בשם החנות שלך שם. במידה ואתם לא יודעים איזה מילים לתייג את המוצרים שלכם. הסתכלו על המוצרים של המתחרים שלך, למטה בעמוד מוצר של מתחרה תראו את התיוגים שהוא עשה. התיוגים ממש חשובים כי לקוחות פוטנצאלים מחפשים פריטים עם המילים האלה.

עוד טיפ למצוא את מילות החיפוש לתגיות: כדי למצוא את המילים והתיאורים הטובים ביותר עבור החנות שלך מומלץ לבדוק ב  Google AdWordsשיציג לך את המונחים הפופולריים ביותר הקשורים בפריטים שלך
עוד טיפ מאוד חשוב למכירות: מאוד חשוב לכלול בתיאור את כל המאפיינים של הפריט, מידות, דגמים, צבעים וכו'.

בסופו של תיאור הפריט , אפשר להוסיף קישורים לפריטים או חלקים הקשורים בחנות שלך.

מומלץ לספק את כל המידע שאתה יכול על הפריט. מתישהו אנשים עלולים להירתע ממכירה אפשרית רק בגלל שלא הייתה להם את כל המידע ולא רוצה לטרוח על ידי שליחת הודעה ולשאול.

מחירים:
מאוד חשוב לפני שבוחרים מחיר לפריטים, להסתכל קצת מה המחירים של המתחרים שלך.
עוד טיפ חשוב, יש הבדל גדול בין $9.99 ו$10. 9.99$ נראה כמו שזה משהו במחיר מצוין. אבל 10$ נראה כאילו מוצר יותר איכותי ומשהו יותר יוקרתי. למשל יש הבדל גדול בין פריט ב199$, או 190$. למרות ש199 יותר יקר מ190$, זה מרגיש ש190$ זה משהו יותר יוקרתי מאשר מחיר מבצע של כמעט 200$. תחשובי מה הכי טוב עבור החנות שלך, תלוי בפריטים שאתה מוכר. זאת כמובן לא המצאה שלי, אלה דברים שלומדים ב"תורת המחירים" בתואר במנהל עסקים.

בתמחור המוצרים הקפדי לכלול בחישוב שלך: חומרים, זמן עבודה, דמי משלוח, חומרי אריזה והוצאות אחרות + הרווח שאת רוצה לעשות עבור העיסקה.
סיטונאים או חנויות מקומיות שייצרו איתך קשר רוצים לקבל כ50% רווח מהמחיר שאת מציעה לצרכן. למשל אם את מוכרת פריט בחנות ב100 ש"ח, הם ירצו שתמכרי להם אותו ב50 ש"ח, כדי שהם ימכרו אותו הלאה במחיר של 100 ש"ח. אגב, ככה זה גם בארץ. רוב החנויות דורשות מכפיל של 2 עד 2.6 (לא כולל מע"מ)

חנות מלוכדת:
כדאי שהפריטים שלך יהיו קשורים זה לזה. אם לקוח פוטנציאלי מגיע אליך לחנות, יתכן והוא מעוניין בפריט דומה לפריט שהוא הגיע בגללו לחנות. אולי משהו יותר זול, או יותר יקר, אולי אותו סגנון אבל משהו אחר. אם את רוצה למכור פריטים חדשים שאינם קשורים לאלה שאתה כבר מוכר, כדאי לשקול לפתוח חנות חדשה.

הזמנות
מומלץ להוסיף ברושור או גלויה לחבילה עם כתובת החנות שלך (כתובת האתר, או חנות האטסי) ומייל למקרה שיש בעיה, שיהיה להם למי לפנות.
שווה להוסיף לברושור החבילה גם קוד קופון להנחה לרכישה הבאה ללקוחות חוזרים. לקוחות שאוהבים את הסגנון שלך יחלקו החנות שלך עם אחרים ולחזור שוב ושוב.

שיווק
קודי קופון:
מי לא אוהב הנחות? מאוד כדאי להשתמש בקודים לאירועים, כדי להגדיל את המכירות. לדוגמא, להוסיף להודעת פתיחה של החנות: "קנה 2 פריטים מקבלים 7% הנחה – קנה 3 פריטים – קבל 10% הנחה!" אפשרי גם מתנה חינם או משלוח חינם. אתה לא תאמין כמה זה עוזר למכירות! ממש לא יאמן כמה תמריצים קטנים יכולים לעשות!

מחלקות – sections:
השתמש כדי להפוך את החנות שלך קלה יותר לגלוש ומאורגנת יותר. בדף ניהול חנות שלך אתה יכול למצוא אותו בשמאל – sections.
SALE- אנשים אוהבים SALE! פתח מחלקה של סייל וממש מומלץ להוסיף כמה פריטים לשם ולהוריד את המחיר. לפעמים אפילו כדאי לערוך את התמונה ולהוסיף טקסט האומר "SALE". זה יקפוץ לעיני הגולשים ויותר אנשים יראו את זה בדף החיפוש. אתה יכול להשתמש ב'צייר' לצורך כך. או 'פוטושופ' ברשת בחינם:http://pixlr.com/editor/.

סטָטִיסטִיקָה:
עקוב הנתונים הסטטיסטיים שלך. זה חשוב לך לדעת מה פריטים הנצפים ביותר, ומה הם פריטי מועדפים עבור הלקוחות שלך. למד מהם מקורות התנועה שלך. זהו המפתח לחנות שלך. אתה צריך לדעת אם אתה מקבל יותר אנשים לחנות שלך אחרי המהלכים שאתה לוקח.
חבר את החשבון שלך עם גוגל אנליטיקס לקבלת מידע נוסף.

קישורים:
קישורים לפריט שלך הוא הרעיון המרכזי לצפיות נוספות ופעילות יותר חזקה בחנות שלך. יותר קישורים בחוץ (באינטרנט, ובכלל) לחנות שלך, יותר חשיפה שתקבל.
אז איך מגבירים את הקישורים והקליקים לחנות? נתחיל בשיטה הכי קלה: שלח את הקישור לחנות לכל החברים שלך.
קישור לפריטים ספציפים או פריט חדש שלך מהבלוג שלך, טוויטר, פייסבוק ואתר האינטרנט שלך מאוד יעזור לקדם את החנות שלך בחיפושים בגוגל ואת הדירוג שלך.

מתחרים:
הקפד לבקר את המתחרים שלך כל הזמן. ראה מה הם עושים, ולנסות להבין את הדרך. תוכל לקבל רעיונות למוצרים דומים חדשים, או שיטות חדשות למכור את אותם המוצרים (למשל מארזים מיוחדים, הגרלות וכו').
ראו מה חומרי הגכלם שהם משתמשים, מחירים, מידות, צבעים, מארזים וכו'.
הדבר הכי נפלא באטסי הוא שאפשר לראות עבור כל חנות, את היסטוריית המכירות שלה. עבור לסעיף “orders” בכל חנות שמעניינת אותך כדי לראות מה החנות מכרה. המכירות ממוינות לפי תאריך, ככה שתוכל לראות מה נמכר ממש לאחרונה. הקישור להזמנות נמצא בבאנר השמאלי על כל חנות. זה חשוב מאוד כדי לראות מה חנויות אחרות מוכרות.
מצא את המתחרים שלך מחוץ לאטסי לראות וללמוד איך הם פועלים ברשת.חפש אותם, בטוח יש להם דף בפייסבוק, או טוויטר, או בבלוג.

להרחיב את הרשת!
כלים חברתיים הם הדרך הטובה ביותר כדי לקבל יותר צפיות לחנות שלך!

הצוותים של אטסי / הקהילות של אטסי - Etsy Teams
הצוותים של אטסי זה מקום מצוין לשוחח עם בעלי חנויות אחרים ולקבל עזרה. לקרוא ולהשתתף באירועים, בתוך אטסי או בכלל באינטרנט ובפורומים. http://www.Etsy.com/community. (
מועדפים שלך באטסי – Favorite: אטסי מציע תכונת לב לקונים, כלומר אתה מסמן ב"לב" את המוצרים שאתה אוהב, וזה נכנס לך למועדפים. זה מיועד לסימון הפריטים האהובים עליך. גם זה יכול לשמש לעבודת רשת טובה, וככה להגדיל את החשיפה שלך. ככל שאהבת יותר, אתה נמצא ביותר פידים של אנשים, ואנשים שנכנסים למוצר מסויים שאהבת יכולים להגיע לפרופיל שלך. בנוסף כל מי שעוקב אחריך, רואה שעשית פייבוריט לפריט מסויים, ולפעמים ילחץ על הפרופיל שלך, ומשם אל החנות שלך. אז ככל שיש לך יותר פייבוריטים, הרשת שלך גדולה יותר. קח את הזמן לסמן המון פריטים. לאט לאט.
Treasury - אוצרות: זה כמו ליצור קולקציה של 16 פריטים אהובים שלך לפי נושא מסויים. ניתן ליצור קולקציה דרך הלינק הבא: http://www.Etsy.com/treasury/new. כל פעם שאתה יוצר טרז'ורי אתה קופץ בפיד של אנשים אחרים, וגם אצל החנויות שהמוצר שלהם נמצא בטרז'ורי שלך. הם עושים לייק ומקדמים את הטרז'ורי, וגם מפרגנים חזרה ויוצרים טרז'ורי חדש עם אחד המוצרים שלך.
זה נשמע קצת כמו שטויות, אבל זה ממש מקדם ומכניס אנשים לחנות. הרבה מהמוכרים עצמם הם לקוחות מאוד גדולים בתוך אטסי, כי הם כל היום שם ומשתמשים בפלטפורמה ורואים מוצרים יפים שתופסים להם את העין תוך כדי העבודה.
צוותים: הדבר הכי משמעותי – הצטרפו לצוותים! כמה שיותר, יותר טוב. אבל כמובן שצריך לדעת לאיזה צוותים להצטרף כי יש המון צוותים קטנים או לא פעילים שזה כמובן חסר משמעות. את הדחיפה הראשונה שלי לבוסטים של מכירות קיבלתי מהצוותים. קיבלתי הרבה עזרה ועזרנו אחד לשני כדי לעשות יותר צפיות. http://www.Etsy.com/teams
מעגלים / עוקבים: ברגע שאתה עוקב אחרי מישהו באטסי, הוא לרוב מקבל מייל התראה שאתה עוקב אחריו, והוא יעקוב אחריך בחזרה (לא מובן לי למה, אבל זה מה שקורה). לכן כדאי לעקוב אחרי כמה שיותר אנשים, כי הם יעקבו אחריך בחזרה, ויכנסו אליך לחנות.

טוויטר פייסבוק ואינסטגרם:
צור חשבון אינסטגרם, טוויטר, ועמוד פייסבוק וחבר אותם אל חנות האטסי שלך. הקפד לבצע עדכונים בכל הערוצים לעתים קרובות עם קישורים לחנות שלך. אין משמעות ממש לסטאטוס בפייסבוק בלי קישור לחנות שלך. באינסטגרם אי אפשר להוסיף לינקים, אז בפרופיל אינסטגרם, מתחת לתמונה, אפשר להוסיף טקסט עם לינק, מומלץ להוסיף שם לינק לחנות או אפילו לאתר אם יש לך אתר.
אתה יכול להעלות תמונות פריטים חדשים, להפוך את אירוע מכירה, או סתם לעדכן באוסף החדש. בנוסף, Instagram הוא כלי נהדר לשיתוף תמונות מגניבים של הפריטים שלך.

ערוצי YouTube ובלוגים:
יש כל כך הרבה בלוגים גדולים וערוצי YouTube גדולים שלסקור מוצר. שיטת העבודה עם בלוגרים היא ליצור איתם קשר ולשלוח אליהם מוצרים בחינם לבחירתם. הם מקבלים את הפריטים ומצלמים את עצמם עם הפריטים, או בכללי עושים סקירה על הפריטים בצורה מפרגנת ומעלים פוסט או וידאו עם קישורים לחנות שלך. אם הבלוג הזה או ערוץ YouTube עם קוראים רבים, תוכל לקבל תנועה גדולה לחנות שלך. אני ממליצה לגלוש באינטרנט כדי למצוא בלוגים וערוצים שמתאים החנות שלך. אחרי שמצאת, לשלוח מייל קצר עם קישור לחנות שלך, ולכתוב את ההצעה שלך לעבוד יחד – כל חנות תציעה דברים אחרים במתנה, או שווי מסויים, או מספר פריטים. זוהי דרך מצוינת לקבל דעות באיכות גבוהה לחנות שלך. כמובן שזה תלוי עסק, אם המוצרים שלך יקרים, אז לא בטוח שתרצה לתת פריט במתנה תמורת סיקור בבלוג.
שים לב, מאוד חשוב לבדוק את הטראפיק שיש לבלוג או כמות הצפיות שיש לערוץ יו-טיוב לפני שפונים אליו. יש הרבה בלוגים או ערוצים שנראים מדהים, אבל אין להם הרבה ציפיות, ואז לא ממש יהיה משתלם השת"פ איתם.

רשתות חברתיות גדולות אחרות:

חפש בהצעות אחרות בתוך אטסי:
הצעות למוכרים: http://www.Etsy.com/sell/offer

אפליקציות למוכרים: http://www.Etsy.com/apps/shop_tools

תגובות

  1. הפוסט שלך מצויין, תודה רבה!
    רציתי לבקר בחנות שלך באטסי אבל לא מצאתי קישור..

    השבמחק
  2. אנונימי15.10.2016, 15:52

    המדריך נכתב על ידי החנות Brinkle

    השבמחק
  3. אנונימי26.8.2017, 19:34

    הכתבה מעולה ועוזרת תודה :)

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.