אטסי

טיפים לחנות מצליחה באטסי!

1.      אחד הדברים הטובים ביותר שאת יכולה לעשות כדי לקבל מכירה מוצלחת בEtsy הוא ללמוד על המוכרים המצליחים ביותר באטסי ולראות מה הם עושים. באתר Craftcount תוכלו ללמוד על המוכרים המובילים לפי קטגוריות שונות, ארצות, תאריכים וכו'. מוכרים אלה עשויים למכור משהו אחר לגמרי ממך, אבל אתה עדיין יכול ללמוד מהם. בדוק את החנויות שלהם כדי לבחון כיצד הם משתמשים בבאנרים שלהם, חלקי חנות, תמונות, כותרות, תגים, וכו '.
2.      טיפ מספר אחד שלי שאני אומרת למוכרי Etsy חדשים, הוא לזכור שEtsy הוא לא מקום של קסם. אי אפשר פשוט לזרוק את כל הפריטים שלך תמורת 20 סנט לפריט ללא תכנית עסקית לא תביא לך את ההצלחה שאתה מחפש. אם אתה מתייחס לעסק שלך כמו תחביב תמצא את עצמך מבזבז כסף ולא רואה תוצאות חזרה. אבל אם אתה מתייחס לזה כמו עסק אמיתי שהכסף שתשקיע בו יחזור ברבית אז תוכל להצליח. זכור, אתה תקצור בעתיד את מה שאתה זורע היום.
3.      צילום מוצר צריך להיות אחד הדברים הכי חשובים. אם לא הכי חשוב אז גבוה לפחות ברשימה המשימות החשובות שלך כאשר מדובר בניהול העסק שלך Etsy. הקונים להיות מסוגלים לגעת ולחוש את הפריטים שלך, התמונות שלך צריכות להיות הכי טובות ומעוררת (בהתאם למוצר כמובן) שהם יכולים להיות. כדאי שהצילום יהיה מפורט, נקי, ברור, לא כהה מדי, ומזוויות שונות. קונה פוטנציאלי מסתכל על כל 5 התמונות. הם צריכים להרגיש כאילו הם הרימו את הפריט והסתכלו על זה והם מוכנים לקחת אותו לקופה ולקנות!
4.      תמחור: ישנם גורמים רבים שבאים לידי ביטוי בעת תמחור הפריטים שלך, הכירות טובה עם המוצר שלך ועם המוצר המתחרה היא חיונית. אתה צריך לדעת כמה זה עולה לעשות הפריט שלך, כמה זמן אתה משקיע בייצורו, וכמה עולה השילוח. אלה הם רק כמה דברים שכדאי לזכור בעת מילוי סעיף המחיר של הפריט שלך.
5.      לבלוט בין כל המוגים של אטסי זאת משימה קשה. צריך שיהיה לך חזון ברור של מי אתה ומה המותג שלך רוצה להיות ולהישאר עם זה. עושה את המחקר שלך על איך לבנות חזק וארוך טווח. מיתוג ובניית המותג צריכים להיות גבוה ברשימת המטלות שלך!
6.      הכר את קהל היעד שלך. רק אחרי שתדע בדיוק למי אתה מוכר, תדע יותר טוב איך למכור. האם הוא מעדיף לקנות פריט אחד. או מעדיף לקנות אחד מכל צבע. אולי הוא מעדיף מארז מתנה כי תמיד המוצר שלך נרכש לצורך מתנה. תוכל ללמוד על הקהל שלך דרך גוגל אנליטיקס, או לשלוח מייל ללקוחות ולשאול אותם מספר פרטים. כל מידע שיהיה לך יכול לעזור כדי להגיע לרעיונות חדשים.
7.      SEO: כמו בכל תחום באינטרנט, SEO הוא קריטי כדי להביא אנשים לחנות שלך. מאוד חשוב להשתמש בכל אפשרות של טקסט שקיימת. גם ברמת החנות, וגם ברמת הפריטים. להוסיף כותרת מפורטת ומדוייקת. לכתוב טקסט מפורט על הפריט, על החווית יצירה של הפריט, וכל דבר שקשור לפריט. להוסיף על הפריט את השאלות הנפוצות על הפריט, למשל איך משתמשים, ממה הוא עשוי, האם אפשרי לבקש הזמנה מיוחדת לפי מידות, צבע או כל דרישה מסויימת. אם אתם מקבלים שאלות חוזרות מלקוחות, הוסיפו את התשובה גם לפריטים.

ואם עדין לא קראת את המדריך המלא להצלחה בחנות אטסי, את חייבת! הקליקי למדריך המלא והמורחב שלי: איך להצליח באטסי


תגובות

הוסף רשומת תגובה

מופעל על ידי Blogger.