לקים

איך להאריך ציפורניים?

כולנו רוצות ציפורניים חזקות וארוכות. המדריך המלא כאן לפנייך מחולק לשלושה שלבים. בהצלחה!


שלב ראשון: טיפוח הציפורניים

שמרי על הציפורניים שלך באופן קבוע. חשוב שלא יהיו לך בציפורניים  פינות משוננות ומחוספסות. ציפורן עם קצה חלק זה הבסיס הראשוני לשמור על האורך של הציפורן. רק ככה היא לא נתפסת באיזה בד ונתלשת. איך תעשי זאת?
עצבי את הציפורניים בעזרת פצירה. השתמשי בבאפר כדי להחליק את הציפורן עצמה. החלקה עם באפר גם עושה פלאים במהלך מניקור.

השתמשי בקרם ידיים עשיר כגון חמאת צ'יאה ומרחי על כל ציפורן ומסביב לה. העור לאט לאט יעשה רך ונעים והציפורניים לא ישברו בצדדים.

אל תשתמשי בחומרים כימים חזקים (למשל נוזל ניקוי, אקנומיקה וכו') ישירות על הידים ועל הציפורניים. חומרים כימיים חזקים על הציפורניים יכולים לגרום להם להחלש לאורך זמן. כאשר את צריכה להשתמש בחומרים אלה, השתמשי בכפפות גומי (כן, כן, גם בזמן שטיפת כלים).

הפסיקי לאכול את הציפורנים שלך! אם תמשיכי, הרי ברור שלעולם זה לא באמת יצליח לצמוח. ישנם מוצרים בבית המרקחת שיכולים לעזור לך להפסיק את ההרגל הנוראי הזה.
אל תתלשי ציפורני אקריל או לק ג'ל. לכי למניקוריסטית מקצועית שתסיר לך את הלק.
מאוד מאוד חשוב תמיד להיות לק מחזק, אפילו ללא כל צבע מתחת. לא תאמיני כמה זה עוזר למנוע את הישברות הציפוניים.



שלב שני: שינויים באורח החיים

הגבירי את זרימת הדם. הדרך הטובה ביותר לעזור לציפורניים שלך לצמוח מהר יותר, היא לשפר את זרימת הדם שלך. הדרך הכי טובה להגביר את זרימת הדם היא להזיז את הגוף יותר. יש שפע של "פעילויות גופניות" שאפשר לעשות אשר מתמקדות בידיים. אפשר כמובן כל ספורט קלאסי שאת מכירה, אבל גם אפשר פעילויות יותר קלילות כמו סריגה, גינון, הקלדה, ציור וכו'. כמובן שאין כמו הספורט הקלאסי. למשל הרמת משקולות מוכח כמועיל עבור זרימת הדם בכל הגוף. שווה לשקול שילוב של אימון משקולות בשגרת האימונים שלכם 3 פעמים בשבוע, וזה כמובן יעשה טוב לא רק לציפורנים שלך.

לעבור לחיות באקלים חם יותר. אנשים המתגוררים באזורים עם חורף מתון וקיץ חם יש ציפורנים חזקות הצומחות מהר יותר. כמו שאת בטח מרגישה על עצמך, בקיץ יש גדילה מוגברת גם של שיער בכל איזורי הגוף, וככה גם הציפורנים אוהבות יותר את הקיץ. טיפ: הקפידי על כמות מספיקה של שמש, גם בחורף, מכיוון שהשמש מסייעת לגוף ליצור את ויטמין D הציפורניים צריכות לגדול מהר.


שלב שלישי: הרגלי אכילה

ההמלצה היא לאכול הרבה חלבון. הציפורניים שלך עשויות מחלבון, ולכן הדבר הראשון שאת יכול לנסות הוא להוסיף יותר חלבון לתזונה (במידה ואת כרגע לא אוכלת מספיק חלבונים לאורך היום). מומלץ לאכול רזה, כלומר: עופות, דגים, ובשר בקר, כמו כן, גם תרד וירקות אחרים המכילים חלבון שיסייע לך לבנות ציפורניים בריאות. בנוסף, אפשר גם לשתות שייקים עשירים בחלבון. כמו כן, ביצים ואגוזים הם גם מקורות חלבון מעולים, במיוחד אם את צמחונית ולא יכולה לקבל את החלבון מבשר או דגים.

בנוסף חלבון, מגוון של ויטמינים נחוצים לצמיחת ציפורניים בריאה. מומלץ שפע של ויטמינים D, C ו- A כדי להבטיח שהציפורניים יגדלו מהר ככל האפשר. מוצרי חלב, במיוחד חלב, הם מקור מצוין של ויטמין  D. כדי לקבל ויטמין C מומלץ לאכול תרד, כרוב, תפוזים, וקיווי. בשביל ויטמין A מומלץ לאכול גזר, בטטה, וירקות כתומים אחרים.

בשורה קטנה משמחת או מבאסת, עצרי את הדיאטה. דיאטה יכולה לעזור לך לרדת במשקל, אבל זה גם הופך את הציפורניים שלך לחלשות יותר וגם אפילו מאט מאוד את קצב הגדילה. אם שמתם לב בירידה בקצב צמיחת הציפורן, ייתכן שהגבלת הקלוריות שיומית שלך קצת מוגזמת. דיאטה שאינה מאוזנת, למשל Detox, יכולה להיות הרסנית לציפורנים (ובכלל לשיער ועור הפנים). אומנם הדיאטה דיטוקס מורידה מהר יחסית במשקל, אבל בגלל המחסור בערכים תזונתיים, הגוף יפגע.

אם את צמחונית, ייתכן שיהיה עליך להוסיף לתפריט יותר חלבון. לאכול קטניות ותרד ולשקול נטילת תוספי חלבון כדי לוודא הגוף שלך הוא מקבל מה שהוא צריך כדי לגדול ציפורניים בריאות.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

מופעל על ידי Blogger.